a123

Shell Fresh støtter Frelsesarmeen

Shell Fresh støtter Frelsesarmeen
Informasjonssjef i Frelsesarmeen, Andrew Hannevik, mottok gaven fra Shell Fresh.

For hver solgte baguettmeny i desember, fikk Frelsesarmeen 5 kroner.

Fredag mottok informasjonssjef i Frelsesarmeen, Andrew Hannevik en sjekk på 135.945 kroner fra Shell Fresh. Beløpet er resultatet av Fresh-kjedens julekampanje, der 5 kroner av hver solgte baguettmeny går til Frelsesarmeen.

Shell Fresh bidro også i 2012 med støtte gjennom den samme kampanjen.

- Dette setter vi veldig stor pris på. Pengene kommer godt med, sier Andrew Hannevik og takker for årets bidrag.


Støtter ferietilbudet

Shell Fresh har i samråd med Frelsesarmeen bestemt at pengene skal gå til Frelsesarmeens ferietilbud. Et tilbud for familier med begrenset økonomi eller som har det vanskelig på andre måter. 

 - Dette vil glede mange familier som ellers ikke har råd til ferieopplevelser. Det er for eksempel viktig for barn å ha noe å fortelle om når de kommer tilbake til skolen etter ferien. Vi er veldig glade for at Shell Fresh er med på å støtte dette, sier Hannevik.